Workshop Druppel op Druppel Fotografie 21 augustus 2018

Product Overzicht

WAARSCHUWING!!! – Deze workshop kan zeer verslavend werken en enorm veel nieuwe inspiratie geven! Ons advies is dan ook om uw camera en uw omgeving alvast te laten weten dat u de komende tijd een enorme hoeveelheid foto’s zal gaan nemen…

Beschikbaarheid: In voorraad

€ 89,95
OF
  • http://www.isofoto.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/v/i/vip_-_if7.jpg
  • http://www.isofoto.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/v/i/vip_-_if9.jpg
  • http://www.isofoto.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/v/i/vip_-_if5.jpg

Details

Tijdens deze workshop Druppel op druppel fotografie gaan wij dan ook de mooiste sculpturen maken en laten wij u heel graag zien hoe u zelf op de milliseconde nauwkeurig de timing tussen de vallende druppels kan bepalen. Natuurlijk moet de foto dan wel op het juiste moment genomen worden, dus mogen wij de camera en de flitsers daarbij niet vergeten. Niet makkelijk, dus een beetje ervaring met het instellen van uw camera is daarbij wel fijn.

Maar hier blijft het niet bij. Omdat wij namelijk ook een beetje controle willen krijgen over de vormen en kleuren van de vloeistof die we gaan vastleggen, komt ook het gebruik van de verschillende hulpstoffen voorbij. Van kleurstoffen, tot verdikkingsmiddelen, van hulpstukken tot instellingen, we laten het allemaal de revue passeren. En hoewel we natuurlijk graag alles vertellen, draait deze workshop vooral om het maken van mooie foto’s! Daarom zullen we tijdens het fotograferen laten zien hoe u al deze mogelijkheden kan toepassen en benutten om tot een perfect eindresultaat te komen! Wilt u dus ook graag kennis maken met de druppel op druppel fotografie? Dan nodigen wij u bij deze van harte uit. Wie weet tot binnenkort!

Voor wie is deze workshop?

Omdat er bij deze workshop best wel een hoop instellingen in de camera voorbij komen, is enige ervaring met het instellen ervan zeker aan te raden. Hierbij kunt u denken aan instellingen als sluitertijd, diafragma, ISO waarde, witbalans. Weet u waar deze functies op uw camera te vinden zijn en wat ze doen op de foto? Dan zal u deze workshop zonder problemen kunnen volgen.

Wat heb ik nodig?

Voor deze workshop gebruikt u het liefst een camera die volledig met de hand kan worden ingesteld, zoals een spiegelreflexcamera, of een systeemcamera. Belangrijk is dat de camera een sluitertijd van 2 seconden kan bereiken en het diafragma in ieder geval op f/22 (of nog hoger) gezet kan worden. De lens die u bij voorkeur op uw camera zet is een telelens, tot 200mm of 300mm. Dit doen we, zodat men niet te dicht op de vloeistof hoeft te staan en daardoor ook meerdere mensen tegelijkertijd kunnen fotograferen. Ook is het aan te raden om een draadontspanner op uw camera aan te sluiten. Afstandsbedieningen zijn soms mogelijk, maar onze ervaring is dat deze niet allemaal even snel reageren. Vandaar dat een draadontspanner de voorkeur heeft. Twijfelt u over uw camera, lens, of aansturing? Informeer gerust bij ons!

Datum: dinsdag 21 augustus 2018

Tijd: 19.30-22.30 uur

Locatie: Almere - ISO FOTO

Er zijn geen gerelateerde producten gevonden.